^Powrót na górę


  • SERWIS KLIMATYZACJI

    Zapraszamy na profesjonalny serwis układów klimatyzacja. Oferujemy przeglądy, naprawy, napełnianie, ozonowanie, odgrzybianie oraz usuwanie nieprzyjemnych zapachów z systemu samochodowych klimatyzacji.

  • USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF/FAP

    Profesjonalnie usuwamy filtry cząstek stałych DPF/FAP z samochodów napędzanych silnikami diesla. Niweluje problem zapychania się filtra i pozwala na cieszenie się bezobsługową jazdą..

  • BEZPŁATNE PRZEGLĄDY SAMOCHODOWE

    Oferujemy promocyjne, bezpłatne przeglądy samochodowe w godzinach 9-10.

PROMOCJA ! 

Zapraszamy na przegląd klimatyzacji w skład którego wchodzi:

  • uzupełnienie czynnika chłodniczego 
  • osuszenie układu - próżnia około 20 minut
  • wykrywanie nieszczelności
  • olej - wymiana części oleju w układzie 
  • barwnik UV - niezbędny przy wykrywaniu nieszczelności
  • diagnostyka komputerowa
  • sprawdzenie paska napędowego kompresora
  • OZONOWANIE - dezynfekcja

cena za cały pakiet => 100,00 zł

koszt czynnika, gazu chłodniczego R134a za każde rozpoczęte 50g = 20,00zł

przeważnie przy sprawnym układzie klimatyzacji braki w czynniku nie przekraczają 100g

 

Bez ozonowania koszt przeglądu klimatyzacji = 80,00 zł

 

Wszystkie czynności wykonujemy dwoma automatycznymi maszynami Texa 760.

Wykonując jakiekolwiek czynności przy serwisie klimatyzacji warto wymienić filtr kabinowy - przeciwpyłkowy. Zalecana wymiana powinna następować przynajmniej raz do roku lub co 15000 km. Przy zabiegu ozonowania wymiana filtra przeciwpyłkowego jest wymagana. Prosimy pamiętać aby mieć ze sobą nowy filtr lub zgłosić nam a my zamówimy go dla Państwa i będzie czekał do Państwa wizyty. 

W takim wypadku potrzebujemy parę danych :

  1. Marka samochodu / model
  2. Rocznik /rok,miesiąc/
  3. Model silnika / benzyna - diesel, pojemność/

Dane te prosimy podać telefonicznie tel 12 296-76-30 lub 739-228-739 lub wysłać na nasz mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Szanujemy czas każdego klienta i aby zapewnić w miarę szybką i bezproblemową obsługę

proponujemy rezerwację terminu.

 

Rezerwacja telefoniczna przeglądu klimatyzacji tel. 739-228-739

 

Oferujemy kompleksową obsługę klimatyzacji samochodowej. Naprawiamy uszkodzone układy chłodzące, diagnozujemy wycieki, uzupełniamy braki czynnika chłodzącego i oleju.

Serwisujemy klimatyzacje w każdym samochodzie osobowym i dostawczym. Każda naprawa czy uzupełnianie czynnika chłodzącego jest wykonywane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi producenta samochodu. 

 

 

W przypadku podejrzenia lub wykrycia nieszczelności podejmujemy się dodatkowych czynności prowadzących do dokładniejszego zlokalizowania przyczyny wycieku. Wykonywana jest wtedy ciśnieniowa, azotowa kontrola szczelności całego układu klimatyzacji. Układ zostaje pod dużym ciśnieniem napełniony azotem. Po wykryciu niszczelności dokonujemy potrzebnych napraw i napełniamy układ czynnikiem chłodzącym.

Zapraszamy również do skorzystania z usług ozonowania, prowadzących do najdokładniejszego oczyszczania i odgrzybiania systemów klimatyzacji.

 

Dla ciekawych więcej informacji o zasadzie działania klimatyzacji samochodowej ttp://www.mse.pl/content/27-serwis-klimatyzacji

Cennik usług serwisu klimatyzacji.

 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprawdzanie szczelności klimatyzacji mity - fakty , jak my to wykonujemy.


Klient pyta klimatyzacja mi nie działa. Chcę sprawdzić jej szczelność.

 

  • Test azotem.

Lata praktyki wykazują że w większości przypadków tani test na napełnienie układu klimatyzacji azotem pod ciśnieniem nawet 25 barów wykazuje tylko nieszczelności które da się wyczuć na zasadzie że usłyszymy syczenie z wydobywającej się nieszczelności lub wiemy gdzie tej nieszczelności szukać i wspomagamy się preparatami chemicznymi wykazującymi te nieszczelności. Są to przeważnie duże nieszczelności, przetarte węże gumowe, przetarte lub skorodowane przewody aluminiowe.

Test urządzeniem do serwisu klimatyzacji podczas normalnej procedury obsługi.

W przypadku niewielkich nieszczelności maszyna od klimatyzacji nie wykona próżni i nie napełni układu klimatyzacji gazem, ale zawsze trzeba mieć na względzie fakt że urządzenie do obsługi klimatyzacji wykonuje podstawowy test na szczelność na zasadzie próżni. Próżnia powoduje ściskanie oringów uszczelniających, gumowych węży itp. Może to spowodować zakłamanie w pomiarach gdyż ściskanie powoduje uszczelnianie pęknięć a to doprowadza do sytuacji że nieszczelny układ nagle uszczelnia się. Tego nie jesteśmy w stanie przewidzieć.

 

  • Jak my to robimy ?

W przypadkach gdy klient mówi że klimatyzacja przestała działać lub kupił auto klimatyzacja nie działa lub napełniałem np. 2 tygodnie temu i przestała działać stosujemy taką procedurę. Jeśli maszyna do obsługi klimatyzacji wykona tzw. podstawowy test szczelności to układ zostanie napełniony gazem R134A w ilości przewidywanej do danego typu pojazdu wraz z barwnikiem UV. My zawsze go dodajemy niezależnie czy klimatyzacja jest zgłaszana przez klienta jako szczelna czy nie. Jeśli podczas tej procedury okazuje się że ilość gazu odzyskanego z samochodu jest znacząco odbiegający od ilości gazu który został zaaplikowany informujemy klienta o tym fakcie na zasadzie alarmu że coś jest nie tak i może dojść do sytuacji w której nowy gaz może uciec. Ale mamy tu naszego pomocnika w postaci barwnika UV. Otóż on na pracującej klimatyzacji wraz z gazem który jest sprężany w sprężarce klimatyzacji zostaje zmieszany i w postaci mgiełki wędruje po całym układzie klimatyzacji. W momencie w którym przez nieszczelność gaz wydobywa się na zewnątrz to samo robi barwnik UV. Co uzyskujemy? Mianowicie to że za pomocą lampy UV widzimy wtedy nieszczelność. Skuteczność tej metody 95%.. Mamy elektroniczne czujniki gazu R134A ale ich skuteczność w praktyce szacujemy na 50%..

 

  • Co nam to daje ? 

Zaraz po takim napełnieniu klimatyzacji sprawdzamy działanie klimatyzacji. Po pewnym czasie sprawdzamy lampą UV czy nie są już widoczne jakieś nieszczelności. Jeśli są odciągamy gaz by nie zanieczyszczać środowiska i nie narażać klienta na koszty gazu R134A. Jeśli nie ma pierwszych symptomów nieszczelności zawsze każemy klientowi jeździć na włączonej klimatyzacji 300- 500km i przyjechać na darmowy w ramach obsługi test lampą UV ukierunkowany na poszukiwanie nieszczelności. W większości przypadków wykrywana jest nieszczelność ale fakt jest taki że mimo to może dojść do częściowego lub całkowitego wycieku gazu. Niestety jest to wada tej metody sprawdzania szczelnośći klimatyzacji.