^Powrót na górę


  • SERWIS KLIMATYZACJI

    Zapraszamy na profesjonalny serwis układów klimatyzacja. Oferujemy przeglądy, naprawy, napełnianie, ozonowanie, odgrzybianie oraz usuwanie nieprzyjemnych zapachów z systemu samochodowych klimatyzacji.

  • REGENERACJA FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF/FAP

    Regeneracja, czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF/FAP. Filtr odzyskuje pełną sprawność potwierdzoną pisemnie wydrukiem z maszyny..

  • BEZPŁATNE PRZEGLĄDY SAMOCHODOWE

    Oferujemy promocyjne, bezpłatne przeglądy samochodowe w godzinach 8-9.

 serwis klimatyzacji krakow

Obsługujemy gaz R134A oraz R1234YF.

 

Zapraszamy na przegląd klimatyzacji w skład którego wchodzi:

  • uzupełnienie czynnika chłodniczego 
  • osuszenie układu - próżnia około 20 minut
  • wykrywanie nieszczelności
  • olej - wymiana części oleju w układzie 
  • barwnik UV - niezbędny przy wykrywaniu nieszczelności
  • OZONOWANIE - dezynfekcja

cena za cały pakiet to => 130,00 zł

 

Do w/w kwoty należy doliczyć ewentualny koszt brakującego czynnika, gazu chłodniczego:

- za każde rozpoczęte 50g gazu R134A    = 20,00zł

- za każde rozpoczęte 10g gazu R1234YF = 15,00 zł

Przeważnie przy sprawnym układzie klimatyzacji braki w czynniku nie przekraczają 100g

 

Bez ozonowania koszt przeglądu klimatyzacji = 100,00 zł

 

 

Cennik usług serwisu klimatyzacji.

 

Wszystkie czynności wykonujemy trzema automatycznymi maszynami Texa 760.

Wykonując jakiekolwiek czynności przy serwisie klimatyzacji warto wymienić filtr kabinowy - przeciwpyłkowy. Zalecana wymiana powinna następować przynajmniej raz do roku lub co 15000 km. Przy zabiegu ozonowania wymiana filtra przeciwpyłkowego jest wymagana. Prosimy pamiętać aby mieć ze sobą nowy filtr lub zgłosić nam a my go zamówimy i będzie czekał do Państwa wizyty. 

W takim wypadku potrzebujemy parę danych :

  1. Marka samochodu / model
  2. Rocznik /rok,miesiąc/
  3. Model silnika / benzyna - diesel, pojemność/

Szanujemy czas każdego klienta i aby zapewnić w miarę szybką i bezproblemową obsługę proponujemy rezerwację terminu.

 

 

Oferujemy kompleksową obsługę klimatyzacji samochodowej. Naprawiamy uszkodzone układy chłodzące, diagnozujemy wycieki, uzupełniamy braki czynnika chłodzącego i oleju.

Serwisujemy klimatyzacje w każdym samochodzie osobowym i dostawczym. Każda naprawa czy uzupełnianie czynnika chłodzącego jest wykonywane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi producenta samochodu. 

 

 

W przypadku podejrzenia lub wykrycia nieszczelności podejmujemy się dodatkowych czynności prowadzących do dokładniejszego zlokalizowania przyczyny wycieku. Metody które stosujemy opisane są poniżej.

 

Sprawdzanie szczelności klimatyzacji mity - fakty , jak my to wykonujemy.

 

  • Test gazem śladowym - hydrogen H2

Najnowsza metoda polegająca na zastosowaniu gazu śladowego. Gaz ten składa się z 95% azotu i 5% wodoru (oznaczany 95/5) jest niepalny, nietoksyczny, nie powoduje korozji i nie jest szkodliwy dla środowiska. Molekuły wodoru są najmniejszymi naturalnie występującymi cząsteczkami i same się ulatniają z minimalnych nieszczelności. Za pomocą elektronicznego detektora o wysokiej czułości można wykryć najmniejsze nieszczelności. Dlatego jest to metoda bardzo niezawodna. Ponadto łatwo zbadać nim parownik, bowiem cząsteczki wodoru przedostają się z nieszczelności parownika przez otwory wentylacyjne do wnętrza pojazdu. Wodór jest w przeciwieństwie do gazów R134a oraz R1234YF lżejszy od powietrza i układ  klimatyzacyjny może być łatwo sprawdzony od góry. Badanie polega na wprowadzeniu gazu pod odpowiednim ciśnieniem (5 do 15 barów) poprzez złącze serwisowe do opróżnionego układu klimatyzacji. Następnie mechanik przesuwa detektor wzdłuż przewodów i podzespołów klimatyzacji. O stwierdzonym przecieku urządzenie informuje sygnałami świetlnymi i dźwiękowymi. Środki pianotwórcze pomagają w potwierdzeniu miejsca nieszczelności.

Tester do wykrywania nieszczelności metodą na gaz śladowy - hydrogen H2

 

  • Test azotem.

Lata praktyki wykazują że w większości przypadków tani test na napełnienie układu klimatyzacji azotem pod ciśnieniem nawet 20 barów wykazuje tylko nieszczelności które da się wyczuć na zasadzie że usłyszymy syczenie z wydobywającej się nieszczelności lub wiemy gdzie tej nieszczelności szukać i wspomagamy się preparatami chemicznymi pianotwórczymi wykazującymi miejsce nieszczelności. Są to przeważnie duże nieszczelności, przetarte węże gumowe, przetarte lub skorodowane przewody aluminiowe.

 

  • Test urządzeniem do serwisu klimatyzacji podczas normalnej procedury obsługi.

W przypadku niewielkich nieszczelności maszyna od klimatyzacji nie wykona próżni i nie napełni układu klimatyzacji gazem, przerwie proces napełniania., Zawsze trzeba mieć na względzie fakt że urządzenie do obsługi klimatyzacji wykonuje podstawowy test na szczelność na zasadzie próżni. Próżnia powoduje ściskanie oringów uszczelniających, gumowych węży itp. Może to spowodować zakłamanie w pomiarach gdyż ściskanie powoduje uszczelnianie pęknięć a to doprowadza do sytuacji że nieszczelny układ nagle uszczelnia się. Tego nie jesteśmy w stanie przewidzieć.

 

  • Jak my to robimy ?

W przypadkach gdy klient mówi że klimatyzacja nie działa lub przestała działać stosujemy taką procedurę. Podłączamy maszynę do serwisu klimatyzacji. Jeśli odzyska gaz w ilości podobnej do ilości podanej przez producenta pojazdu, przyczyną nie działania klimatyzacji jest usterka inna niż brak gazu. Może to być usterka sprężarki klimatyzacji, elektroniki, czujników itp. Przeprowadzamy czynności w celu odnalezienia usterki.

Jeśli maszyna odzyska gaz w ilości poniżej normy dla danego typu pojazdu należy podjąć działania w celu zlokalizowania wycieku gazu. Najskuteczniejsza okazuje się tu metoda poszukiwania wycieków za pomocą gazu śladowego H2 - hydrogen. Po zlokalizowaniu usterki i naprawie przystępujemy do podłączenia maszyny serwisowej klimatyzacji. Układ zostanie napełniony gazem R134A lub R1234YF w ilości przewidywanej do danego typu pojazdu wraz z barwnikiem UV. My zawsze dodajemy barwnik UV niezależnie czy klimatyzacja jest zgłaszana przez klienta jako szczelna czy nie. Barwnik UV na pracującej klimatyzacji wraz z gazem który jest sprężany w sprężarce klimatyzacji zostaje zmieszany i w postaci mgiełki wędruje po całym układzie klimatyzacji. W momencie w którym przez nieszczelność gaz wydobywa się na zewnątrz to samo robi barwnik UV. Co uzyskujemy? Mianowicie to że za pomocą lampy UV widzimy wtedy miejsce nieszczelności.  Mamy też elektroniczne czujniki gazu R134A oraz R1234YF ale ich skuteczność wykrywania nieszczelności jest dużo gorsza.

 

 airconditionservice

 

Wykonujemy diagnozę i naprawę:

 

  • wszelkiego rodzaju nieszczelności
  • pęknięcia i przetarcia przewodów klimatyzacji - spawanie aluminium
  • wymiana uszczelek, oringów, zaworków, presostatów
  • kontrola, wymiana sprzęgieł klimatyzacji
  • wymiana i naprawa sprężarek klimatyzacji
  • naprawa układów elektronicznych sterujących klimatyzacją
  • wymiana chłodnic, skraplaczy, filtrów, osuszaczy
  • diagnostykę komputerową układów klimatyzacji

Na każdą z napraw udzielamy gwarancji.

  

Cennik usług serwisu klimatyzacji.